Офіційний сайт сектору культури і туризму Новосанжарської РДА  |  39300, смт.Нові Санжари, вул. Центральна, 25  |  +38 (05344) 3-19-67  |  Всі контакти
Новини Новосанжарщини
Обласний семінар "Засоби створення позитивного іміджу області. Презентація туристичної марки до 125-річчя Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського "
18 листопада 2016 р. у Полтавському краєзнавчому музеї імені Василя Кричевського управлінням інфраструктури та туризму Полтавської обласної державної адміністрації проведено семінар «Засоби створення позитивного іміджу області. Презентація туристичної марки № 425 (одна з п’яти туристичних марок в області) «Полтавський краєзнавчий музей ім. Василя Кричевського» до 125-річчя з часу заснування музею».

Привітали учасників заходу голова постійної комісії з питань молодіжної політики, спорту та туризму Полтавської обласної ради О.Л. Алексюк, в.о. начальника управління інфраструктури та туризму Полтавської облдержадміністрації Л.М. Оніщук, яка вручила кращим працівникам музею Почесні грамоти управління, та в.о. директора Полтавського краєзнавчого музею імені Василя Кричевського К.Б. Фесик, котра вручила подяки фахівцям туристично-рекреаційної сфери області за активне сприяння в промоції музею та з нагоди його 125-річчя.

У роботі семінару брали участь керівники структурних підрозділів з питань туризму райдержадміністрацій та міськвиконкомів, туристичних фірм, члени Спілки екскурсоводів Полтавщини, краєзнавці, представники громадських організацій туристичного спрямування, професорсько-викладацький склад та студенти Полтавського університету економіки і торгівлі та Полтавського національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка.

Наприкінці заходу присутні переглянули чудовий фільм Ярослава Єнка «Кочубеївська садиба як осередок культури та духовності у XIX сторіччі».

Довідка:

Туристичні марки (скорочено ТМ) вперше з’явилися в Чехії у 1998 році й відтоді набули популярності у сотень тисяч колекціонерів Чехії, Словаччини, Польщі, Австрії – загалом п’ятнадцяти країн Європи. З 2007 року в цьому туристично-колекціонерському проекті бере участь і Україна. ТМ для всіх країн-учасниць виробляються у місті Римаров (Чеська Республіка) фірмою Turistické známky s.r.o., якій належить патент, захищений міжнародним законодавством.

ТМ – це дерев’яне кружальце із зображенням певної туристичної атракції, архітектурної, історичної або природної пам’ятки. Це може бути замок, монастир, храм, музей, пам’ятник, вершина гори, національний парк тощо. ТМ принципово відрізняється від звичайного сувеніра тим, що виконує роль трофея – підтвердження того, що мандрівник відвідав зображений на марці об’єкт, адже в іншому місці придбати її неможливо. Фактично, туристична марка – цеунікальний сувенір, який можна придбати лише безпосередньо на туристичному об’єкті, або вмаксимальному донього наближенні.

Кожна ТМ має свій номер, а разом вони утворюють систему з кількох сотень туристично-маркових місць по всій країні. Подорожуючи, мандрівники-колекціонери одночасно збирають ТМ і беруть участь у колекційній грі. Нині в Україні реалізується майже 300 ТМ, а в перспективі система має охопити всі туристично цікаві об’єкти країни.
Фото до новини:
Опубліковано: 18.11.2016
Читайте також:
© 2018   Cектор культури і туризму Новосанжарської РДА.  |  39300, смт.Нові Санжари, вул. Центральна, 25  |  тел.: +38 (05344) 3-19-67  |  e-mail: info@kultura-ns.gov.ua